Fototerapie
M22
M22 je moderní přístroj společnosti Lumenis. Jeho jedinečná platforma využívající širokopásmové pulzní světlo efektivně řeší následující problémy:Změny pokožky související s věkem, fotostárnutí. Nadměrný růst vlasů v jakékoli oblasti.Pavoučí žíly, růžovku, kuperozu. Akné a post-akné. Pigmentace a odstranení tetování.

Přístroj Stellar M22 má tří dostupne moduly:

• Universal Intense Puled Light (IPL)
  • Huti-Spot Nd:YAG
  • Q-Swirched Nd:YAG
Fototerapie M22 (Lumenis)
Pacienti často nechápou rozdíl mezi fototerapií Lumenis M22 a laserovou léčbou. Fototerapie umožňuje na rozdíl od laserového ošetření přesněji zvolit parametry expozice. Lékař nastavuje individuální intenzitu světelných paprsků, jejich hloubku a počet pulzů na základě potřeb každého jednotlivého pacienta.
  • Odstraňuje chloupky téměř jakéhokoliv odstínu.
  • Oblast je přitom ochlazována, což snižuje nepohodlí.
  • Působením světelné energie získává pokožka pružnost a hladkost.
Během výše uvedených procedur na Lumenis M22 je cítit mírné brnění a intenzivní teplo. Kůže není poškozena, ale dochází k zarudnutí, které po chvíli zmizí.
Délka relace závisí na zóně a velikost plochy, od 10 minut do 1 hodiny. Po 3-4 týdnech se rozhodne o nutnosti opakování procedury. K dosažení maximálního účinku bude trvat 1 až 6 procedur v závislosti na závažnosti problému.
Pacienti často nechápou rozdíl mezi fototerapií Lumenis M22 a laserovou léčbou. Fototerapie umožňuje na rozdíl od laserového ošetření nebo laserového omlazení přesněji zvolit parametry expozice. Lékař nastavuje individuální intenzitu světelných paprsků, jejich hloubku a počet pulzů na základě potřeb každého jednotlivého pacienta.
Protože se nejedná o invazivní terapii, je možné použít IPL i v místech, která jsou jinak pro ošetření lasery pokládána za příliš riziková – krk, dekolt, hřbety rukou a předloktí, ramena. Po zákroku je pacient okamžitě schopen běžných aktivit.
Rozdíl mezi fototerapií a laserovou léčbou
Výhody fotoepilace oproti laserovým technologiím
Rehabilitace
Rozdíl mezi fototerapií a laserovou léčbou
Rychlé informace
Anestezie: není
Délka výkonu: 20-90 minut
Počet zákroků: 3-5x
Efekt
  • snížení zánětlivé reakce na kůži a poté její úplné vymizení;
  • vyhlazení nebo úplné odstranění vrásek různé hloubky;
  • zvýšení produkce kolagenu a elastinu, díky čemuž se pokožka stává elastickou, sametovou;
  • tonizace pleti;
  • znatelné zúžení pórů;
  • pihy a pigmentové skvrny blednou, přestávají být viditelné;
  • zvýšená hydratace pokožky;
  • získání zdravé barvy a tónu obličeje.
Kontraindikace
  • Těhotenství, kojení.
  • Citlivost na světlo
  • Infekční onemocnění kůže.
  • Epilepsie.
  • Onkologie.
  • Kardiostimulátor.
  • Některé typy kovových protéz.
Cena: vychází z množství aplikované látky a rozsahu, tedy množství ošetřených oblastí.
Přesnou cenu se dozvíte po konzultaci.
Série krátkodobých (foto)blesků vysoké intenzity spouští aktivní omlazovací procesy. Impulzy procházejí hluboko do vrstvy pokožky, aniž by poškodily její povrch, stimulují syntézu elastinu a kolagenu, zlepšují krevní oběh a spouštějí obnovu buněk. Výsledkem fotorejuvenace obličeje M22 jsou patrné změny na kůži: zpevňuje se, stává se pružnější, vrací se tón a zlepšuje se struktura.Drobné vrásky mizí a hluboké jsou výrazně vyhlazeny.
Stagnace krve v cévách může vést k zánětu, proto je nutné léčbu metliček na obličeji, kuperózy a růžovky provádět při prvních projevech.Technologie Lumenis M22 vám pomůže rychle a bezbolestně se zbavit poškozených cév. Světelná vlna určité délky je nasměrována do problémových oblastí, hemoglobin v rozšířených cévách se zahřívá, stěny kapiláru se "slepí", a tak stanou se neviditelnými.
Fototerapie na přístroji IPL M22 Lumenis pomocí vybraných světelných filtrů umožňuje odstranit téměř jakoukoli pigmentaci. Melanin tvořící pigmentové skvrny pohlcuje světelné záblesky, zahřívá se a rozpadá se. Místa s pigmentem nejprve ztmavnou a brzy se odlupují. Pleť se stává rovnoměrnější. Pro každý typ pigmentace bude lékař schopen zvolit vhodný program, takže dopad bude bodový, bezpečný a naprosto předvídatelný.
IPL fototerapie M22 je jedním z nejúčinnějších způsobů léčby akné. Proces léčby akné je spuštěn širokopásmovým pulzním světlem. Při vystavení vysoce intenzivnímu světlu jsou bakterie P.acnes způsobující onemocnění zničeny. Zúžení, kapilár se zároveň snižuje účinnost mazových žláz a tvorba kožního mazu. Bakterie jsou zbaveny živin a hynou, nových vyrážek je méně, ty současné mizí.
Lumenis M22 je schopen vyhladit pokožku v jakékoli oblasti a trvale odstranit téměř 90 % rostoucích chloupků. Superpulzní paprsek světla působí na melanin, který se nachází ve folikulu a vlasovém stvolu. Struktura vlasu je zničena zevnitř a nezbývá prostor pro jeho růst.
Ošetření, která lze provádět pomocí Fototerapie M22 (Lumenis):
IPL - Fotoomlazení
Odstranění pavoučích žil, léčba kuperózy a růžovky
Odstranění pigmentace
Léčba akné a po akné
Fotoepilace
Multi-Spot Nd:YAG úspěšně řeší problémy, jako je kuperóza, odstranění cévních pavoučků a
hemangióm. Je ideální pro léčbu koagulace a hemostázy cévních poškození, odstranění
nežádoucích chloupků a vrásek na obličeji. Obvykle postačuje 1-5 posezení k obnovení zdravého
a krásného vzhledu pokožky. Interval mezi procedurami činí přibližně jeden měsíc. Přesný počet
procedur a interval mezi nimi určuje dermatolog.
Tento laser má vlnovou délku 1064 nm, což umožňuje bezpečné, rychlé a naprosto bezbolestné
odstranění cévní sítě na obličeji a nohách. Céva se stává průhlednou a na pokožce nenápadnou.
Multi-Spot Nd:YAG
S pomocí Q-Switched Nd:YAG si u náš můžete odstranit hlubokou hyperpigmentaci nebo i tmavá tetování.
Q-Switched Nd:YAG
SJEDNEJTE SI KONZULTACI
Kontaktujte nás prosím přes formulař